torstai 30. tammikuuta 2014

Muutosten tuulia

Olen pitänyt tätä kirjablogia jo useamman vuoden. Omasta mielestäni laatu tässä blogissa vaihtelee. Välillä olen keskittynyt saamaan lukemistani kirjoista irti kunnolisia arvioita, ja blogipostauksia. Silloin olen kirjoittanut tänne koko sydämelläni. Toisinaan taas olen mennyt sieltä mistä aita on matalin, ja kirjoittanut hätäisiä postauksia. Blogi on usein myös laahannut jäljessä, ja postauksia on usein jäänyt rästiin.

Nyt olen kuitenkin päättänyt (saa nähdä miten pitkään päätös pitää) panostaa tähän blogiin paljon enemmän. Lähtien siitä, että yrittäisin saada postaukset lukemistani kirjoista vähän reaaliaikasemmaksi. Edes niin, että kirjoitan lukemistani kirjoista aina samassa kuussa, kun olen ne lukenut. Ajattelin ottaa myös käyttöön syteemin, jossa jokaisen kuukauden lopussa tekisin kokoavan postauksen kuukauden aikana lukemistani kirjoista. 

Ensimmäistä kertaa kerron täällä myös lukutavoitteestani. Tarkoitukseni on vuonna 2014 lukea vähintään 50 kirjaa. Tähän tavoitteeseen yritän pyrkiä niin, että koetan lukea vähintään viisi kirjaa aina per kuukausi. En tiedä pystynkö tähän, sillä minun on myös keskityttävä paljon opintoihin, ja muun muassa kirjoitettava gradu. Luulen kuitenkin, että viisi kirjaa kuukaudessa on sellainen määrä, johon luultavasti kykenen kaikkien muiden velvollisuuksieni ohella.

Jos te lukijat tiedätte joitain mielenkiintoisia haasteita, joihin toivoisitte minun osallistuvan, vinkatkaa niistä ihmeessä kommenttiboxiini. Muutenkin kaikenlaiset kommentit, sekä myös rakentava kritiikki on tervetullutta. Toivottavasti viihdytte blogini parissa, ja tulette näkemään laadun kasvun täällä.

rakkaudella: Narseska

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti